Catalunya a triumfat!!!



bon cop de fals amics meus...



Si. Avui es la diada... la pesadilla de la diada... cada any, cada any... els radicals catalans donant pel cul i els fatxes encara donant més... es una pesadilla no? vinga globus globus i globus i més globus!!! cada partit fará veure que es més català que l'altre i sincerament.... esteu una mica anticuats.



Tot i que sempre m'ha semblat un cert estrany que es celebri el dia que les tropes de Felip V van entrar a la ciutat de Barcelona i per tant els catalans de l'época van perdre... i molt. Entenc que s'hagi de celebrar que aixo no tornarà a passar mai més si no es que el puto sicopàta del Hugo Chàvez -un cop girat el cervell com si fos un doverman- deixa d'odiar els americans i es torna en contra de nosaltres el catalans; o tenim una sèrie d'atacs dels musulmans radicals i ens destrueixen com a rates. -Ojala fos tant fàcil exterminar-les aixi de ràpid-




Be, el que vull dir es que... amics... estèticament el català es bastant cutre per als mitjans de comunicació... uf... la ràdo es taaaaaaaaaaaaaan burgesa, els comentaris taaaaaaaaaaaaaaaaaaan tontets -si, tontets es la paraula- i la tele? maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare meva!!!!! que em dieu del color tronja del 3/24??? juaaaa tremendo tremendo tremendo... un poquito más de calidad y modernidad? si, sisplau.



Jo pensava que amb la mar pau huget, la pubilla de catalunya, ja vam deixar darrera taaaaaaaaaanta tonteria i de ser tan cutres... pero tot i que, he de dir que s'ha millorat molt... no es sufcient. Perque que em dieu -els que la recordeu- de les tipiques frases de la Huguet dient:



- a vostè li agrada pendre cafè desprès de dinar?

- o pel contrari li agrada fer un bon te o una infusió?



De la Mari Pau Huguet em passat al Cuní, al Club (gràcies a deu recentment desaperegut) i el Monegal aquest.... fuuuuuu tremendo tremendo... Otro Peñafield.


cHATOS disfruteu de la diada els que tingueu festa i no oblideu de posar-vos una senyera com si fos una capa, la estelada pintada a la cara, un globus a la mà de JERCi cap a ARENYS DE MAR.



No hay comentarios:

Publicar un comentario